Tuesday, 6 September 2011

abah is everthing for me and my family

ya allah..ko lindungi lah abah dan ibu ku ya allah..jauh kan mereka dari sebarang keburukan di muka bumi nie ya allah..hiasi lah diri mereka dgn iman dan kceriaan ya allah..panjang kan usia mereka ya allah..agar mereka sempat melihat aku berjaya ya allah..dapat ak mbalas jasa mereka ya allah..ya allah penuhi dan limpahi lah keluarga aku dgn penuh kasih sayang dan rapat kan kami kembali ya allah !!ya allah..setiap dugaan yg turun kan kepada keluarga kami aku terima dgn redho ya allah..amin!
hemmm..sumpah..jautung aku mcm berhenti bernafas tadi..tgk abah tiba2 terjatuh sebb tak boleh bernafas..pe perasaan korg?sumpahh..itu lah kelemahan aku..sebb abah lah kekuatan ak..hemm..keluarga nie mcm rumah..kalau kuat tiang nye..insyaallah akan bertahan lah dia tapi kalau kuat jugak tiang nye tapi disokong oleh dinding dan atap tak mjadi jugak kan..berfikir lah sebelum apa korg buat..jgn ikut kan panas hati muda kita sebb hati abah dan mak yg perlu dijaga dulu..let he go if that he want..hemm..melihat kebhgia sbuah family adalah satu citer yg sangat terbest !!!tapi jgn biar kan mata yg melihat kebhgia melihat pulak kehancuran sebuah family..biar lah air mata terus mgalir kerana kebhgia yg dilihat bukan kerana kehancuran atau pergaduhan..ingat tak dulu??mak akan buat telur dada dan akan ramas2 telur dada tu kat dalam nasi dah letak kicap..tu lah makanan kita adik beradik..hahaha..berebut2 semua mkn..rindu semua tu sumpah..saya rindu abah saya kamey yg dulu ,saya rindu pojje yg dulu abg saya yg dulu =.= ..*mgalir air mata habis basah laptop aku*..moga esok akn jadi lebih baik ..amin !!!!

No comments:

Post a Comment