Friday 9 September 2011

9.9.2011 tahap maki org punya 1.49am

bangun tdor..keluar dengan zaty and lin..g mkn laksa kat cikti..sedap..lama tak mkn dah..lepas tu disebabkan tapah besar ..tak tahu nak g mana..balik lah rumah..hehehe..balik2..mkn lagi..lepas tu buka laptop smapai lebam..on9 lah sampai petang..on9 pun tak ada apa2..buka sepah MAHRAJALAWAK..tergelak2 seorg2 dalam bilik..hahaha..sedap best layan..ada org call..*mamat lesung pipit*ehhh..nak call..ingt tak nak call dah..agkt lahh..sembang2..putus..call lagi..putus..ok..mabye fon aku yg gila kot..mesej lah dua tiga mesej..tut2..terus hilang..*mabye dia g bawak kapal terbang kot !!ok saya tggu awak call saya balik lepas kapal terbang awak tu dah mdarat k..tggu smapai lebam..tak jugak call..ok..aku pun call lah dia..call pehhh callerringtone raya tu..sekali tgh sedap dgr..dia reject..*NUMBER BUZY*ok....call sekali lagi..cepat2 aku letak..rasa mcm malu pulak..mcm peminat nak mintak sign kat artis aje..hahahahahahha..fed up..keluar bilik..makan..masuk bilik..nak tdor dah..u pun call ye..rasa mcm nak baling aje fon tapi saya sayang fone nokia n8 saya =.=agkat lah .."tadi u call yg sori tak perasaan lah "katanye..aku pun dgn muka sudu.."takada lah tertekan nie haa"dalam hati dah maki dah..sembg2..putus ..call balik tak agkt..hurmm..last2 aku pun send mesej..*hey dak kesung pipit..tdor dulu lah..nyte*..reply nye..*ala..nak tdor dah ke??*ok aku pun tak jad lah tdor ye..mesej2..dia hilang lagi..aku pun call..call dgr suara letakk*suara awak buat saya senyum sepanjang masa*TAHU DIA BAGI MESEJ APA !! *aik ??tak tdor lagi??aduhhh..panas nye hatiiiii...akhirnye..maki saya pun terkeluar..esok tanak amek tahu dan tanak tahu dah.
THE END

No comments:

Post a Comment