Saturday 3 September 2011

zafatul faiz

ya allah..rindu gila kat nama tu..apa lagi org nye..sumpah ya allah !!setiap kali aku on..aku tak akan tak penh tak buka account fb ko..aku akn tgk gmbr dan wall ko setiap kali aku on.hahaha..mcm org giler tapi aku rindu ko..sumpah..hemm..setiap kali aku tgk pic ko..aku akn dpt ase ko ada kat sebelah aku..terdengar2 gelak ko..cara ko pandang aku,,senyum ko yg buat aku tak jemu untuk pandang ko..hemm..huh..knpe lah dtg dlm life aku(berhenti kejap kesat air mata)..aku juuz seorg budak ppuan yg nmpk budak laki ensem kat tapah nie..saje2 mintak number fon kan(senyum2 seorg2)..last2 ko buat tak lyn..ok..fine..tak kcu dah.yelah budak market kata kan lah..hahha..tiba2 akk aku boleh cra pasal ko..dan akk aku ckp yg dia kenal ko..fuhhh..ada peluang(mlm tdor tak lena)tapi tak semua tu indah..kejap aje..lama2 dia jadi pahit balik ..thnkz

No comments:

Post a Comment