Sunday, 28 August 2011

well the worlds here i come ..

selamat hari raya ..don't know what to say ..hahaha..hemmm..what i want to share with u all haa?i'm study at MALAYSIA UNIVERSITY OF SCIENCE AND TECHNOLODY. pertama kali dtg sana memg rase nak balik sgt tak nak duduk sana ..well aku nie kan manje sikit..giler korg,mane penh jauh dgn mak abah taw tambah pual abah..HISSS!!..hehhe..tapi demi mak dan abah.terpakse kuat kan semanagt jugak..akhir nye smpai jugak ke final exam untuk sem yg pertama dan sedar tak sedar dalam ngis2 tu..dah nak masuk sem2 dah..hehehe..suka tapi sem2 nie 6bulan tu..pehh..lebam rase nye..hahhaa..nie lah perkuat semngat saya ..sayang kalian sgt@
  
   

i love u all..thankz to make my day full with smile and with ur all stupid thing but sweet..hehehe <3






the end 



this is my best friends forever..bersyukur saya dapat kawan mcm kalian..walaupun myakit kan hati saya kadang2..raya jgn lupa bagi duit raya kat aku taw..terima kasih kawan !!
BOLEH TUJU LAGU ?? ;)


1 comment: