Monday 29 August 2011

maaf zahir dan batin


salam..makin hari makin cepat masa berlalu.sedar tak sedar dah sebulan dan bulan ramadhan bakal mnggal kan kita semua.well..raya memg di nanti2 kan oleh semua org,sebb time tu lah satu family akan berkumpul sama2 ..suka nye..hehehe.dan sebagai anak bongsu dalam family i will get duit raya from my brothers and my sisters..well..lucky to being younger sister ..hahahhaa(gelak setan,maklum lah setan dah lepas)apa yg aku buat hari nie??pehh..seawal 7 pagi dah kena bangun.. kena bawak abah g market untuk beli ayam dgn daging..punya lah kelam kebut aku dibuat nye..takut jem tapi bila sampai sana tak jem pun..pelik aku..org tapah nie tak g market ke?tak nak raya ke?ada pasar lain ke kat tapah nie??smpai aje rumah,setel kan bilik..kemas2 apa yg patut then ayaam ketupat..apa ingat aku tak reti buat ke?reti taw..tgn bulu mata lah..ayamam punya lah ayamam ..tertidur aku ..hehehhe..ngtok sgt..maklum lah puasa(aku puasa ke tadi erk?rasa ada mcm minum air aje..hahahaa..last2 nye..sampai pukul 2pagi baru lah setel semua keje ..SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN ..0-0 ok ..

ayaam ketupat ..

terbaik dari ladang..raya tak sempurna tanpa redang daging abah..
<3

benda terindah dalam hidup <3
kegemaran ini..mesti ada..

ketupat <3


my sisters and me..i love both of u..muah2..
kami memg rajin..
hahahhaa


-the end-

No comments:

Post a Comment